برترین نرم افزار ها و نرم افزار های هک



سریع هک کردن ؛ رویای خیلی از افراد است.در این نوشته برخی از ابزارهای نرم افزاری را که در ویندوز و لینوکس کاربرد دارند لیست کرده ایم.

ابزارهای هک فراوانی در دسترس هستند.هکرهای حرفه ای در دنیا امروزه ابزارهایی را پیشنهاد میکنند که برای هر دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز قابل استفاده است. اگر شما یک هکر هستید ؛ حتما یکی از این ابزارها  شما را به هدفتان خواهد رساند!

طبق معمول ، ابزارهای هک که برای لینوکس نوشته شده اند بسیار قدرتمند از ابزارهای سیستمهای ویندوزی هستند.در اینجا ما فهرستی از بهترین ابزارهای هک را که بصورت آنلاین در اختیارتان هستند معرفی میکنیم:



NMAP: یکی از مفیدترین و ساده ترین ابزارهای هک که توسط بسیاری از هکرها مورداستفاده قرارمیگیردوهمیشه بهترین بوده است. این ابزار برای جمع آوری اطلاعات ؛ جستجوی پورت ها ؛ تشخیص سیستم عامل ؛ تشخیص وضعیت هاست و… بکار میرود.

SuperScan: خیلی از کاربران ویندوزی بر روی این ابزار قسم میخورند! یکی از ابزارهای قدرتمند برای جستجو واسکن پورتها وبدست آوردن اطلاعات از طریق Ping است.برخی معتقدند این نرم افزار جایگزین NMAP در ویندوز است.

CAIN & ABEL: هابیل و قابیل! وقتی درباره ویندوز صحبت میکنیم؛ این نرم افزارها ابزاری  بسیار قدرتمندی برای بازیابی در ویندوز محسوب میشوند. کارهایی از جمله شکستن رمزهای کدگذاری شده ؛ استراق سمع  شبکه ؛ حملات Brute Force؛ ضبط مکالمات VOIPو حملات بر علیه رمزنگاری ها از جمله هنرهای این ابزار است.

John The Ripper: تلاش های جمعی جامعه متن باز این ابزار را بوجود آورد. شما میتوانید از آن به عنوان یک ابزار سریع قفل شکن استفاده کنید.برای چندین پلت فرم مختلف در دسترس است.این نرم افزار در اصل برای نظارت بر سیستم عامل های دارای ضعف بکار میرود.

Nessus Security Scanner: یکی از ابزارهای ساده و کاربردی برای مدیران شبکه و هکر هاست.یک جستجو کننده آسیب پذیری که اجرای گسترده ای دارد با قدرت کشف با سرعت بالا ؛ شناسایی با کیفیت ؛ پیکربندی خوب و بازگردان اطلاعات بسیار حساس برای کشف زیر ساختهای امنیتی بکار میرود.

Wireshark: آیا کسی هست که این ابزار را نشناسد؟ یک ابزار تحلیل گر پروتکلهای شبکه ؛ که میتواند در جهت بدست آوردن و مرور محتوای فریمهای شبکه استفاده شود. وایرشارک ؛ اگرچه یک تحلیل گر عالی برای یونیکس است ؛ اما به خوبی بر روی ویندوز نیز کار میکند.

Live Bulk Mailer: همانطور که از اسم این ابزار مشخص است ؛ یک ارسال کننده ایمیل به صورت عمده است که اگر دنبال یک برنامه ارسال ایمیل بصورت انبوه هستید ؛ این ابزار برای شماست!

Website Digger: نام ابزار توضیح خوبی برای این نرم افزار است. شما میتوانید یک وب سایت را با آن حفاری کنید و به محتوای درونی آن دستیابی پیدا کنید!