نرم افزار CRM






نرم افزار crm نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان توسط کسب و کارها می باشد. با استفاده از امکانات نرم افزار سی آر ام می توانید به سادگی روابط خود را با مشتری گسترش دهید و با تحلیل رفتار مشتریان خود، اقدامات مناسب بعدی را برنامه ریزی کنید. نرم افزار جامع و یکپارچه crm پیام گستر به عنوان بهترین crm فارسی در ایران، با ارائه راهکارهای یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، به سازمان شما در افزایش فروش، حفظ مشتریان، افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتری جدید و ارائه خدمات پس از فروش ، کمک می کند.

مشتریان ما همواره یکپارچگی در رفع نیازهای درون سازمانی و برون سازمانی خود را کلیدی ترین دلیل انتخاب نرم افزار سی ار ام پیام گستر می دانند. سی آر ام پیام گستر با ابزارها و ماژول های مختلف، مدیران سازمان را قادر می سازد تا فرآیندهای متنوع داخل سازمان را بصورت الکترونیک تعریف نموده و با کنترل اجزای این فرایند ها در سازمان، آنها را بهبود دهند.

از ویژگی های منحصر به فرد پیام گستر، آسانی کاربری توسط پرسنل مجموعه شماست. این موضوع در استقرار موفق نقشی کلیدی دارد و از مهمترین مزایای رقابتی نرم افزار یکپارچه سی آرام پیام گستر در مقایسه با نرم افزار هایcrm خارجی و ایرانی می باشد. تجربه خوب مشتریان ما در فرآیندهای استقرار، آموزش و پشتیبانی، گواه این برتری است.

همچنین با توجه به اهمیت و نقش داده های سازمانی در تصمیم گیری های اساسی، توسعه کسب وکار و عملکرد سازمان، پیام گستر به قابلیت هایی مجهز شده است که بخش های سخت کار را برای شما انجام می دهد و با ارائه گزارشات «شسته رفته» و متناسب با نیازهای اطلاعاتی مدیران و کارشناسان در سطوح مختلف، به سازمان شما در برنامه ریزی های آینده کمک خواهد کرد. این گزارشات دقیق، نظارت شما بر عملکرد سازمانتان را بصورت لحظه ای محقق می کند.